تکنولوژی Quick Pick داهوا dahua

تکنولوژی Quick Pick داهوا dahua

تکنولوژی Quick Pick داهوا dahua

تکنولوژی Quick pick چیست؟

تکنولوژی Quick pick با سرعت بسیار خوبی اهداف موجود در تصویر مانند انسان و خودرو را تشخیص می‌دهد. این موضوع جستجو برای رویداد‌های SMD مرتبط را بهینه‌سازی می‌کند. تکنولوژی حاضر با ترکیب عملکردهای هوشمند دوربین و ضبط کننده از هوش مصنوعی برای تشخیص دقیق اهداف و تعیین رنگ خودرو و لباسی که فرد هدف پوشیده است به خوبی استفاده می‌کند. تکنولوژی Quick Pick هزینه نیروی انسانی را کاهش داده و دقت نتایج بدست آمده از حالتی که رویدادهای SMD به صورت دستی چک می‌شوند بسیار بالاتر است.

 

نکات مهم در تکنولوژی Quick Pick

جستجوی سریع‌تر – افزایش اثربخشی جستجو با حدود بیش از 90 درصد

تکنولوژی Quick Pick مراحل جستجو را آسان‌تر می‌کند و همین مسئله باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان می‌شود. تکنولوژی حاضر چندین ساعت از کار دستی را حذف می‌کند. در مقایسه با سایر روش‌های جستجو استفاده از quick Pick میزان زمان بررسی و جستجو در فیلم‌هایی که توسط دوربین‌ها تهیه می‌شود به نحو چشم گیری کاهش خواهد یافت.

 

جستجوی همزمان چند هدف

Quick Pick در یک زمان قادر است یک یا بیش از یک هدف را به صورت شخص یا خودرو مورد تعقیب و بررسی قرار ‌دهد. نتایج جستجو در این تکنولوژی تمام اهداف، افراد و خودرو‌هایی است که در دوربین‌ها ثبت شده‌اند.

 

Quick Pick افراد و خودرو‌های نامرتبط با منطقه مورد نظر را حذف می‌کند

بر اساس الگوریتم‌های هوش مصنوعی که در تکنولوژی Quick Pick به کار رفته است، سیستم قادر به تشخیص رنگ خودرو و رنگ لباس افراد و خودرو‌های هدف است. در این صورت سیستم با تشخیص هدف روی آن متمرکز شده و اطلاعات بهتر با دقت بالاتری را برای کاربر ارسال می‌کند.

 

کارکرد آسان‌تر – متوسط زمان جستجو برای هدف کمتر از پنج ثانیه است

جستجوی سریع کل کانال

Quick Pick روی کل تصاویر ضبط شده از کانال‌های SMD عمل می‌کند. این تکنولوژی جستجویی کامل و مفصل برای یافتن ریسک‌های ممکن و مشکلات به وجود آمده روی تصاویر انجام می‌دهد. شرایط پیشفرض برای صرفه‌جویی در زمان تنظیم دستی سیستم در آن لحاظ شده است.

جستجو با یک کلیک

با استفاده از تکنولوژی Quick Pick کاربر با یک کلیک می‌تواند عملیات جستجو روی فیلم‌ها را فعال کند. یک دکمه برای جستجو در هر دو حالت preview و Playback وجود دارد. با این دکمه می‌توانید پس از هر رویداد ویدیوی مربوط به رویداد مورد نظر را پیدا کنید.

طراحی نرم افزار کنترل این سیستم بسیار کاربرپسند است

Quick Pick صفحه جستجوی جدیدی را ارائه می‌کند که کار با آن بسیار ساده بوده و به راحتی قابل استفاده است. نتایج جستجو در سمت چپ تصویر و ویدیو‌های مربوطه در سمت راست تصویر لیست می‌شوند. ویدیو‌ها به صورت تک به تک قابل پخش هستند. نوار شرایط جستجو در ابتدای کار مخفی است و به راحتی با درگ اند دراپ کردن می‌توان آن را در صفحه نشان داد.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *